Jag håller i

Jag fortsätter min kick start och tycker det går bra. Visserligen har Sockertrollet bestämt sig för att ge mig en rejäl match men än så länge vinner jag.

Varje dag fyller jag i det jag äter och dricker i Lifesum. Jag ser också till att dricka mycket vatten även om det finns utrymme för att dricka ännu mer. Jag vet inte varför jag har så svårt att dricka men jag jobbar på det.

Jag undviker också godis och andra sötsaker. Jag äter heller inte skräpmat. Jag håller mig till vettig mat som kycklingfilé eller lax. Jag äter mycket frukt och grönt.

Utöver detta motionerar jag minst 15 min/dag - utom i tisdags. Då kom jag hem med en huvudvärk som fick det att vända sig i magen på mig. Jag försökte bota den med kaffe, salt och Alvedon men inget hjälpte.

Det betyder ju att en av mina tabeller haltar lite men så är det. Jag var väldigt nära att plocka fram nåt sött och onyttigt också eftersom jag ju ändå "hade sabbat den dagen" men jag kom på bättre tankar och lät bli.

I onsdags var jag tillbaka på banan och som bonus joggade jag min runda en minut snabbare än jag gjorde när jag påbörjade min kick start.

I går hade jag ett PT-pass vilket betyder
T R Ä N I N G S V Ä R K i dag och träningsvärk betyder tunga ben och tunga ben betyder vidrig runda.

Men  jag genomförde den!




Kommentarer