Januari blir februari

Alldeles väldigt snart är januari slut. Det är bara några timmar kvar, så jag tänker att jag nog kan sammanfatta månaden nu.

Mina mål var:
*inget godis eller andra sötsaker
*ingen skräpmat
*8 svettiga timmar

Resultatet blev:
*inget godis eller andra sötsaker
*ingen skräpmat
*9.45 svettiga timmar

Godkänt alltså, eller hur 💪😁                         

Ny månad och nya mål. Fortfarande är det fokus på hälsa och träning, men en liten annan inrikting.

För februari gäller alltså:
*20 sockerfria dagar
*25 skräpmatsfria dagar
*20minutesstreak, dvs minst 20 min träning varje dag

20 minuters träning kan innebära allt från rask promenad till jogging eller styrketräning, men det ska vara svettigt och ombytt. Det kan vara mer än 20 minuter, men det innebär inte att det kan bli mindre än 20 min en annan dag. Givetvis ska de 20 minuterna också vara sammanhängande.

Kommentarer