Jag behöver lite hjälp, känner jag

Jag har svårt att låta bli socker, jag har svårt att få till hälsosamma och vettiga matvanor, jag har svårt att droppa de kilon jag skulle vilja bli av med.

Man kan ju tycka att en vuxen människa skulle kunna fixa sånt själv, men tyvärr, jag tycks inte klara det. Jag vill ju verkligen hitta ett hållbart, hälsosamt och aktivt vardagsliv, en det är svårt att komma i gång.

Helst skulle jag behöva vinna snuskigt mycket pengar på Eurojackpot. Då skulle jag anställa en kock som lagade nyttig och god mat, och en PT som sparkade igång mig varje dag.

Till dess får jag nöja mig med ViktVäktarna. Registrera i app och vägas en gång i veckan.

Vad gäller motion får jag nog ta det lite lugnt så länge knät inte riktigt är med på banan. Ja, bortsett från helgens halvmara och hett 6h-lopp och ett par veckor då, förstås.


Kommentarer