Lite klurigt, men...

Det var inte helt lätt att fylla i vad man ätit. Jag fick köra på ett ungefär, men det är väl bättre än inget alls.

Dagens lunch fick bli en macka med rökt lax. Grymt gott, men inte så är väldigt långvarig mättnad.

Till middag, efter en halvtimme på hotellets gym, tog jag en pastasallad med kyckling. Scandic är nog bra på mycket, men kaffet är vidrigt och deras lilla utbud av mat är rätt klent. Alternativet - att ta en promenad till Hemköp - kändes bara så himla tråkigt att jag nöjde mig med en sån där papplåda med sallad.

Just nu sitter jag här på hotellrummet och slåss mot Sockertrollet. Hela systemet skriker efter choklad, men se det får vara. Lika bra att träna motståndsförmågan, för i morgon bitti är det hotellfrukost och då gäller det att göra kloka val.

Kommentarer