Snart i mål

Jag har inte fyllt i Lifesum varje dag, men jag har gjort kloka mat-val.

Jag har inte motionerat varje dag, men jag har fått ihop nästan 10 timmars motion de senaste 16 dagarna.

Jag har druckit bättre med vatten än jag brukar göra.

Jag har helt undvikit godis och andra sötsaker, skräpmat och snacks.

Jag har några dagar kvar, men från och med måndag gäller inte denna utmaning. Alltså behöver jag fundera ut en ny utmaning till mig själv, ett tydligt mål att jobba mot.

Jag har ju jakten på milspår, den ska fortsätta så länge som möjligt. Det ska bli kul att se hur många veckor jag kan hitta ett nytt milspår. Alltså, för att förtydliga, det behöver inte vara ett milspår jag aldrig testat förr men det ska vara olika milspår varje vecka. Det ska inte vara nåt hemsnickrat milspår, eller kombination av några kortare spår. Det ska vara ett uppmärkt milspår.

Vad gäller maten så ska jag fortsätta göra kloka val men det kommer sen att finnas utrymme för lite annat också. Kanske lite köpe-mat på helgen, eller en bulle till kaffet på fredagen. Inget frosseri, men sans och balans.

Kommentarer