Jag har varit lite otrogen....

Jag tänkte göra en omstart och fick för mig att jag skulle testa att blogga nån annanstans.

Jag fick för mig att testa bloggplatsen. Inget fel på bloggplatsen, men jag fastande liksom inte. Jag fick inte till utseendet och jag tyckte det var svårt. Alltså väljer jag att hoppa tillbaka hit.

Med start förra tisdagen, den 14 april, körde jag igång med en 20 dagars kickstart.

http://ett-nyttigare-liv.bloggplatsen.se/2020/04/15/11664092-20-tuffa-dagar/

I dag utvärderade jag den första veckan:

Jag har, varje dag, loggat allt jag ätit och druckit i Lifesum.
Jag har, varje dag, druckit extra mycket vatten.
Jag har, varje dag, avstått från godis, sötsaker och skräpmat.

Dessutom har jag, varje dag, motionerat minst 15 minuter.

14 april - jogging 2,4 km
15 april - promenad 6 km
16 april - jogging 2,4 km
17 april - promenad 5,9 km
18 april - jogging 2 km, lite styrka, promenad 2 km
19 april - promenad 10 km
20 april - promenad 3,3 km

Jag har - som en liten bonus - droppat 3 kg.

7 dagar klara - 13 dagar kvar.

Kommentarer