Jag är kär

Som den stolta snigel jag är, så älskar jag våra träningskläder med vårt klubbmärke på. Vi har också nyckelband, tygkasse, armband och lite annat skoj.

I veckan fick vi dessutom till ett samarbete med Happy Mug, så nu kan vi sniglar köpa så otroligt fina muggar. Problemet är mest bara att välja, för alla fem kan ju bli lite mycket.

Jag kom alltså på nåt himla smart. Jag beställde 2 muggar, en med det fina hjärtat och en med mitt namn.

Då kan jag ha en hemma och en på jobbet. (hm, då måste jag ju bestämma vilken som ska vara på vilket ställe också - livet är fullt av svåra beslut)
Sen - och nu kommer det smarta - sätter jag upp en tredje mugg på min belöningslista. Jag sätter upp nåt bra mål, och när jag uppnår det så beställer jag den tredje muggen.

I regret that run. Said no one. Ever. (but first coffee) 

Jag menar - det är ju klockren text! Och klockren plan, eller hur?





Nu ska jag bara hitta några bra mål att sätta upp. Köpenhamns halvamara under 2:45 är ju en dröm jag har... Fixa ultradistans på Team Snigel ca6h är ju en annan. Tappa 10 kg är ju också en liten plan jag har... Godisfri i x antal dagar skulle också kunna vara ett mål... Orka jogga mer än 10 km utan gåvila... Regelbunden  styrketräning....

Jag får klura vidare på detaljerna, känner jag.



Kommentarer